Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

14 April 2013

Kek Pengantin

Kek-kek ni order dari pengantin utuk majlis-majlis diorang. Cup cake choc moist ni order dari sepupu saya untuk majlisnya. Kebetulan pada masa yang sama saya ke Sg. Petani kerana adik ipar saya juga kawin. Jadi kek ni saya buat awal sehari. Untuk memastikan kek & icingnye tahan lama (sehari je pun..heheh), saya gunakan krimwell kerana icing ni memang tahan lama & tak mudah cair.


Saya gunakan nozzle swirl besar untuk bentuk corak bunga ros ni pada 250pcs cup cake saiz M ni..

Mengigil jugak la tangan ni nak menyiapkan semuanya.. Huhuhu..


Kek ni nak dibawa jauh ke Kota Tinggi. Jadi saya gunakan kotak individual hole camni.
Confirm tak rosak kek tu..


Kek besar ni pulak untuk majlis potong kek. 
Saya gunakan steam butter cream untuk salut kek choc moist tu.

Ni pulak order minggu lepas dari kawan adik saya di SSeJB.
Kek ni untuk majlis perkahwinan adiknya.

RVC 1kg & 1/2kg yang dah selamat ditingkatkan.

Terima kasih semua ye atas order-order ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan