Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

21 Disember 2013

Kek Color Block

Sebenarnya saya tak tau nak bagi nama apa kat kek ni. Kawan seopis dulu yang order. Mazni order ni on behalf kawan adik iparnye. Huhu. Kompleksnye. Takpe, korang tak yah pikir pasal sapa yang order. Meh saya cite pasal kek ni eh.

Kek ni saya guna choc moist sebab, choc moist structure keknye lembut tapi padat. So, kalau hiasan atas & keliling kek tu berat, kek masih selamat, tak penyek.. haha. Kek ni sebenarnya tak mengikut gambar asal yang mazni bagi. Deco asalnye ada sepasang figurine (husband & wife kot) duduk kat tepi kek tu sambil juntai kaki. Saya mintak ampun awal-awal, saya belum reti nak buat figurine orang ni. Figurine lain-lain pun belum berani, takut jadi lain nanti. Kikiki. Saya cuba cari figurine readymade bentuk orang tapi sampai ke sudah tak jumpa. Lastnye mazni kata tak yah la letak orang tu. Yeaaayyyy!!! Suka saya!!! Hihi..

Jadi deco guna love2 tu je. Seluruh permukaan kek saya curahkan steam butter cream. Tulisan kat atas kek tu & love pacak-pacak tu saya guna fondant readymade je. Saya belum rajin nk menguli fondant sendiri. Hihi




Yang color pink hijau ni repeat order dari mazni jugak, untuk kawannye jugak.



Thanks ye Maz. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan