Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

29 Oktober 2013

Red Velvet Ruffle Roses

Assalamualaikum..sementara tunggu customer abis kelas ni saya curi masa update blog ni..

Kali ni saya nak tayang red velvet dengan deco baru yang saya cuba. Saya guna nozzle swirl rose. Selalunya saya guna untuk bucu atas kek je. Kali ni memandangkan saya ada lebih icing, & saya dapat tau customer yang ni suka sangat icing yang maha tebal, haha..saya pun buat la deco ni kt seluruh permukaan tepi kek. Berat sungguh kek ni. 2kg++. Sapa yang suka icing banyak memang gumbira la tengok deco nih. Huhu

Ok, untuk sesiapa yang berhajat nak deco camni, ada extra charge saya kenekan sebab quantity icingnye 2x ganda dari biasa.

Jom cuci mata..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan