Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

22 Oktober 2013

Rainbow Petal Kek

Kek ni order dari sahabat lama masa sekolah dulu. Kek ni untuk birthday anaknya.

Kek dalam tu saya guna choc moist, icing saya guna buttercream. Leka betul masa buat petal keliling kek tu. Tak rasa mengantuk walaupun bila siap saya tengok jam dah pukul 3 pagi.

Edible imej atas tu saya beli yg readymade je. Feedback dari kawan saya tentang kek tu.. anak dia suka sgt tgk kek tu. Abis semua anak-anak buah yang lain pun nak kek camtu jugak time birthday diorang nanti.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan