Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

20 Oktober 2013

Saya Masih Di Sini..

Amboiiiiii!!!! Lamanya tuan blog ni tido. Comment pun tak berjawab ye.

Saya tak ke mana, ada di sini bergelumang dengan tepung, gula, fresh cream & segala bagai barang kek.

Saya dah mulakan production kek budget. Saya buat setiap 2 minggu. Alhamdulillah sambutan amat menggalakkan, sampai ada yang merajuk sebab tak dapat. Huhu..

Saya tak dapat nak buat banyak sebab saya takde chiller kek. Saya masih gunakan peti ais rumah. Insyaallah saya akan upgrade facility saya sikit masa lagi ye.

Jom tengok gambar-gambar kek yang saya buat sepanjang blog saya ni 'tido'.. haha..ni sebahagian je..byk lagi yang saya tak larat nak upload.. kebanyakan deco hampir sama je..

Red velvet, masih kekal kek paling laku..

Choc moist kek utk surprise birthday kt
mak housemate saya masa study dulu..

Tiramisu order dr cikgu SSeJB

Double indulgence utk birthday anak sepupu saya

Double indulgence, ni pun utk surprise birthday
anak buah schoolmate saya. Kek ni saya courier ke KL
guna TA-Q-BIN

Red velvet dgn fondant deco, kawan nak bentuk
beg badminton, utk birthday suami & anaknya

Choc moist kek order dr  kak zamzana, MRSM JB

BBCC..

Walnut butterscotch. Saya tak gunakan pecan dah,
Masa pecan xde stok dulu guna walnut, pastu terus lekat..

Assorted cheesetart pun ada..

Choc moist cupcake..

Tiramisu lagi..

Choc moist kek..

Red velvet lagi..

Choc moist lagi..

Kek baru, lemon cheese kek..lemon curd atas tu sodappppp...

Pavlova..

Choc moist kek lagi


Double indulgence 2 yg atas ni sebenarnya sebiji yg sama.
deco je sebelah lain, sebelah lain, tang nama tu..

Walnut butterscotch annivesary

Double indulgence

Double indulgencen lagi..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan