Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

30 September 2013

Kek Pengantin Pembuka Tirai Order Aidilfitri

Assalamualaikum..

Sekali lagi saya off record selama hampir 3 bulan gara-gara busy dengan projek kuih raya. Bunyinye cam banyak benor tempahan. Hehe. Takde le banyak. Tahun ni tahun pertama saya buat kuih raya sorang diri. Huhu. Tahun-tahun sebelum ni saya cuma tolong mak buat tempahan kuih raya. Tahun ni mak dah pencen, sibuk jaga cucu-cucu baru. Si Yaya, Yiyin & Yayan.

Ya Allah, penat rupanye ye buat kuih raya sorang diri ni. Rasa cam tobat dah tak mau buat gi. Kejap je rasa camtu. Sekarang dah berkobar-kobar semangat, tak sabar nak tunggu tahun depan punya raya. Wakakakakakaka!!!!!!!!

Ok la, cukup-cukup la sesi bercerita2 ni. Kang boring plak orang baca. Sebenarnye entry kali ni nak tayang kek pengantin yang dah selamat dimakan 17 Ogos lalu. Kek ni order dari cikgu Fazilah Salkah untuk majlis kawin beliau.

Warna tema yg pengantin nak-PURPLE PINK. Icing saya guna teknik SBC. Jadi saya tak perlu ambil banyak masa untuk melepa icing & pastikan icingnya rata, sebab sekali curah biar meleleh terus tutup semua permukaan kek tu. Pastu tunggu je icing tu beku sket. Dah beku tu boleh la deco.

Kek macam biasa saya guna choc moist. Pada saya kek choc moist ni tak muak dimakan walau dengan apa jenis topping pun. Pengantin nak cup cake sekali, nak susun keliling kek pengantin tu. Warna icing cup cake tu saya selang selikan dua warna tema, purple & pink.

So, jom cuci mata!!!!!!
Kek lepas disusun atas meja potong kek




Selamat pengantin baru ye!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan