Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

28 Jun 2013

Ombre Petal Cake

Sekali lagi saya cuba buat petal kek. Kali ni buat dengan ton warna biru. Kek ni untuk majlis sambut menantu sebeLah suami. Adiknya yang bongsu. Macam biasa, kek saya masih guna choc moist. Cuma bezanya saya potong jadi 2 layer supaya saya boleh letak coklat ganache kat tengah-tengah dia.

Deco kali ni dah pantas sket. Dah second time la katakan. Hihi. Kek ni saya buat pada hari yang sama saya buat double indulgence giant yang 4kg tu. Huhu. Tobat pasni tak nak dah buat kek susah yang saiz giant.

Petal kek biru ni bila dah dipotong, berebut pakcik, makcik, ipar-ipar & anak-anak saudara. Nak!! Nak!! Akhirnya kek tu selesai kat situ je. Bagus, tak membazir.

So, mari kita enjoy tengok gambar-gambar petal kek biru ni ye..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan