Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

19 Januari 2013

Devil Food Choc Cake

Takut pulak saya nak menyebut nama kek ni. Huhu. Tapi makan saya tak takut. Hehe. Ini kali pertama saya buat kek ni. Adik saya yang sarat pregnant request. Lama jugak saya tangguh. Dalam hati duk rasa berdosa sebab takut tak sempat buatkan kek ni untuk dia. Jangan la ko bersalin dulu. Ngences plak anak ko nanti. Hehe. Alhamdulillah, adik saya bersalin 2 hari lepas makan kek ni. 

Resepi saya refer kat blog Kak Azlita Masam Manis. Refer link ni ye untuk resepi sebab saya malas nak menaip panjang-panjang. RESEPI

Kek dia padat sungguh. Cream cheese tu di letakkan paste orange. 
Patutnya paste lemon. Masam sket rasa dia...

Saya belum berjaya menunjukkan potongan tercantik untuk bahagian tepi kek ni. 
Mintak maaf ye, time tu xsabar nak potong. Cream cheese tu belum betul-betul keras

Saya sengaja tak mau potong tepi kek ni sebab sayang dengan reja kek tu nanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan