Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

19 Januari 2013

Kek Opera Mazrah

Dah lama tak beropera. Hehe.. Kek Opera ni order dari kawan saya, Siti Mazrah. Mazrah baru je naik kerja lepas cuti bersalin. Dari cuti hari tu lagi Mazrah dah terliur tengok kek ni. Saya ada post kat FB. Naik je cuti terus Mazrah order. 


Kek Opera yang selalu buat saya tak tahan dengan bau mengancam kopi + coklat + almond..

Potongan kek ni tak senonoh sket sebab masa ni saya belum cukup gadget. Hehe..Sekarang saya dah ada cake cutter. So, lepas ni Kek Opera dah tak senget benget tinggi rendah lagi ye..

Thanks Mazrah atas order ni. :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan