Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

19 Januari 2013

Hujung Tahun Yang Penuh Dengan Pavlova

28/12/2012 yang lalu ada repeat order dari kawan seofis saya, Mama. Mama nak pavlova lagi. Kali ni untuk birthday ayah & adiknya pulak. Lepas order 2 minggu lepas, family Mama asyik tanya bila nak order lagi. Diorang suka rupanya. So, Mama pun order la 1 lagi pavlova.

Masa mengadun ni saya tambah 2 biji putih telur lagi. Saya buat extra sebab adik tercinta nak jugak. Maklum la duduk jauh. Hehe..So saya buat la sebiji yang saiznya separuh dari saiz sebenar. 

Tengok la ni. Besar betul nampak anggur tu. Jangan tertipu ye, sebenarnya meringue tu yang kecik. Bukan anggur tu yang besar.


Ni pavlova Mama. Saya pacakkan tag birthday skali. 

Terima kasih Mama sebab jadi pelanggan setia KuihShoppe. Tak jemu Mama order. Dari zaman kuih hijau dulu (blossom), sampai la ni. 

2 ulasan: