Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

19 Januari 2013

Red Velvet Lepas Geram.. :)

Kek merah menyala lagi...Kali ni order dari Cik Puan Rosnah. Rosnah order awal kek ni. 

"Kak, saya nak 11/1/2013 nanti ye. Birthday saya. Saya nak bawak balik kampung skali. Adik saya pun nak sangat makan red velvet. Deko dia saya nak sama macam Kak Intan punya hari tu ye, yang banyak merah kat atas dia tu"...

"Ok, baiklah Ros"...

Sebenarnya pada tarikh birthday Rosnah tu, dia baru habis exam. So, dia kata masa tu dia nak makan puas-puas sebab otak dah rileks kejap dari nota-nota exam. Saya faham macam mana stressnya otak kita di musim exam. Saya dah rasa dulu. Sampai sekarang kalau boleh saya tak nak dah amik exam. Hahahaha.. Tapi kalo exam pasal kuih atau kek tu boleh la. Huhu.

Saya puas hati dengan icing cream cheese ni. Tak mencair, jadi mudah la dibentuk.


Happy Birthday Ros & thanks for order ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan