Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

09 Disember 2012

Brownies Blueberry Cheese Cake

Saya ada kegilaan baru. Si BBCC a.k.a Brownies Blueberry Cheese Cake.

Saya memang peminat segala jenis cheese cake. Tapi saya bosan asik makan cheese cake yang guna base biskut yang digaul dengan butter mahu pun kek span. Alaaahaiiii.. Pada hari saya bosan dgn cheese cake base biskut / kek span ni, saya nak sangat makan brownies. Tetiba terpikir, apa kata kalo saya combinekan kedua-dua makanan yg maha sedap ni. Jeng..jeng..

Hasilnya tercipta la si BBCC ni. Brownies menggantikan biskut gaul butter /  kek span. Pastu kat cheese cake tu saya tabur je blueberry fresh sebab saya malas nak lepa blueberry jem kat atas kek tu bila dah masak nanti. Tak sia-sia saya alter resepi ni. En. Suami suka yang amat. Asik tanya bila nak buat lagi. Hahaha. Tunggu hari cuti ye bang. Sekarang ni cuma buat kalo ada order.

Saya bawak sikit kek ni ke tempat kerja. Kawan-kawan kata sedap, lain dari yang lain. Tang bawah dia tu lain rasa dia. Sedappppp...Hehe..Terima kasih kawan-kawan. Alhamdulillah, ada antara kawan-kawan yang terus order. Ada yang booking untuk future date. Huhu..Jadi silalah jamu mata dgn kek saya ni ye.



Geram tengok isi blueberry yang meleleh-leleh turun tu.



Ni order dari Kak Lily untuk dimakan saja-saja. Esoknya Kak Lily potong-potong & bawak pegi keje sket. Saya sendiri tak boleh tahan tengok kek ni.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan