Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

28 Disember 2012

Choc Moist Cupcake Purple Putih

Minggu lepas juga ada order dari ex-ofis mate adik masa kerja kat Tesco dulu. Anis nak order 16pcs cupcake coklat untuk hadiah pertunangan kawannya di Kota Tinggi. Saya cadangkan choc moist cupcake pada Anis. Anis setuju. Anis nak warna tema purple putih. Kek saya buat sehari awal.

Saya cadang nak guna bunga ros sebagai hiasan sebab bunga ros ni simbol romantik. Cewahhhh.. Hahaha. Maklum la untuk majlis tunang. Kene la romantik sket. Tapi satu masalah saya ni, saya belum cukup terer untuk mengukir bunga ros. Hehe.. Tangan keras betul. So, saya beli je la bunga fondant readymate kat Bakewell tu. Comel je bunga ros purple tu.

Bab tulis menulis ni saya fail jugak. Maklum la tangan keras. Saya cadang nak tulis atas coklat. So, saya cairkan coklat, letak warna purple & keraskan dalam peti ais. Lepas tu saya amik icing merah tulis kat atas coklat tu. Tulisan tetap burukkan. Hehe. Saya mesti perbaiki skill tulis menulis atas kek ni lagi.

Masa anis datang ambil kek ni, hujan tengah lebat ya ampunnn!!! Guruh & petir berdentum-dentam. Saya berpayung bukak gate. Anis selamba je keluar kete, lari terus ke porch. Anis suka tengok kek tu. Waaaaa!!! Cantik la kak.. Sampaikan masa nak masuk kete sambil bawak kek tu Anis kata "Kak, tak yah payung saya, payungkan kek ni je.." Hahaha. Lawak la korang ni.

Anyway terima kasih untuk Anis atas order ni & Selamat Bertunang untuk kawannya tu ye.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan