Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

28 Disember 2012

Pavlova & Blossom Annivesary Mama

Sepanjang minggu lepas saya teramat busy menyiapkan order dari kawan-kawan. Sambil tu sempat lagi saya siapkan langsir tempahan dari Guru Besar SK Kg. Pasir Putih. Hehe..Cabang bisnes terbaru.

Minggu lepas company tempat saya menceri rezeki tetap bercuti panjang. Tu yang banyak kerja saya buat. Order pavlova & blossom ni dari pelanggan setia a.k.a kawan seofis saya Pn. Marinie Akib. Saya lebih suka panggil dia Mama je. Semua kawan ofis pun panggil Mama.

Order ni sempena annivesary perkahwinannya. Lupa pulak nak tanya yang keberapa. Hehe. Blossom memamg Mama selalu order. Pavlova first time. Mama nak try sesuatu yang baru. Tak sia-sia Mama order pavlova sebab suaminya suka sangat. Sampai tanya bila lagi nak order. Adik-adik & ayah Mama pun suka.

Happy Annivesary Mama & Papa. Semoga Allah merahmati rumahtangga kalian & berkekalan kebahagiaan kalian hingga ke syurga.

Pavlova annivesary

Blossom favourite Naurah

Siap untuk delivery

Tiada ulasan:

Catat Ulasan