Kami menyediakan berbagai jenis kuih-muih moden & tradisional
seperti kek, cuppies, bahulu, kuih talam, cookies, roti dan pizza.

Penghantaran percuma untuk kawasan Masai, Seri Alam, Tmn Rinting & Megah Ria,

Bagi kawasan-kawasan lain caj penghantaran adalah seperti di bawah:

1) Pasir Gudang - RM5.00
2) Johor Bahru, Setia Indah & kawasan berhampiran - RM10.00
3) Skudai, Tmn Perling, Ulu Tiram & kawasan berhampiran - RM 15.00
4) Kota Tinggi - RM20.00

Untuk self pick-up, sila ambil di rumah saya atau pick-up point di bawah:
1) Tesco Seri Alam
2) Shell berhadapan AEON Tebrau

Untuk pertanyaan & tempahan sila hubungi:
Tel/sms/WhatsApp: 019-7140779 @ 012-7084779
Facebook: http://www.facebook.com/groups/129925260420414/
Emel: fihas05@yahoo.com.my

28 Disember 2012

Brownies Blueberry Cheese Cake Lagi...

Favourite order minggu lepas ialah Brownies Blueberry Cheece Cake ni. Kek ni saya suka panggil Cik BBCC. Hehe.

Order minggu lepas datang dari ofis mate juga, Kak Maleah & bos besar saya, En. Hasri. Kak Maleah dah lama nak order cik BBCC ni. Sejak saya bawa sikit ke tempat kerja awal bulan hari tu, terus dia admire dengan kek ni. 21/12/2012 hari tu saya pun delivery la kek ni ke rumahnya sebab hari tu saya on leave. Anak-anak takde orang jaga. Neneknya ada hal kat JB. Sorry ye Kak Lea, keknya sampai time Maghrib sebab tukang buat kek tukar profesion jadi babysitter jap hari tu. Hehe..

BBCC Kak Maleah

 Yang ni pulak order dari bos saya, En. Hasri. Dia call hari Sabtu, time tu saya on the way nak ke pasar beli ikan & sayur. Dia tanya "Apa barang kek yang ada kat umah skang? Kalo untuk cheese kek yang ada blueberry tu ada tak? Tapi nak amik esok lepas zohor"

Saya memang ada simpan stok cheese kat umah. Blueberry je yang takde. Petang tu saya pun pergi la Teso cari blueberry. Nasib baik la ada. Tesco Seri Alam ni kadang-kadang stok buah-buah import ni takde. Kalo takde tu terpaksa la saya merantau sampai ke Tesco Extra Plentong nun.

BBCC En. Hasri ni rupa dia pelik sket. Perasan tak apa yang lain? Jeng..jeng..jeng..

Blueberry dia menyorokkkk!!!! Malu ke??? Ke overweight??? Haahahaa.. Saya pun pelik sebenarnya. Apasal plak la blueberry ni sume tenggelam. Hairan bin Ajaib. Walaupun blueberry dia tenggelam, rasa dia tetap sama. Don't worry.

Saya puas hati betul kalo lapisan antara brownies & cheese tu jelas & nyata macam ni.

Apa pun terima kasih semua atas order anda. Terima kasih daun keladi, lain kali order lagi ye. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan